четвъртък, 23 май 2019 г.

ЯХНИЙКА С ЛАПАД,ПРЕСНИ КАРТОФИ И БЕКОН



Лук - 2 - 3 бр.
Пресен чесън - 1 бр.
Лапад - 300 - 400 гр.
Зеленчуков бульон - 1 бр.
Пресни картофи - 2 шепи
Бекон - 200 гр.
Брашно - 1 - 2 с.л.
Олио
Сол
Чили/червен пипер

Измивам картофите и ги слагам да се варят, но не трябва да са преварени.
В голям тиган,аз използвам уок запържвам нарязаните на дребно лук и чесън.Когато поомекнат добавям наситнения лапад /предварително го попарих за няколко минути/.Разбърквам и сипвам малко вода, в която съм разтворила бульона Оставям да поври няколко минути.Доливам още малко вода и доовкусявам с още сол и малко лют червен пипер.След това добавям и брашното,което съм размила в малко вода.Бъркам още няколко минути и дърпам от котлона.
Ако картофите са готови ги махам от котлона!!!
Сварените картофки отцеждам от водата и подсушавам с домакинска хартия.Пържа ги в малко мазнина до златисто.


В същия тиган след това или в друг - аз използвах грил тигана слагам бекона.
Накрая към лапада добавям картофите и бекона.Разбърквам и сервирам топло... задължително с филийки препечен хляб!


ТАЗИ И ОЩЕ РЕЦЕПТИ МОЖЕ ДА НАМЕРИТЕ И НА СТРАНИЦАТА МИ ВЪВ FACEBOOK :

2bechef - готвя с удоволствие за любими хора 




Няма коментари:

Публикуване на коментар