понеделник, 30 януари 2017 г.

ДОМАТЕНА СУПА С БОБ

Домати от консерва - 800 гр. на кубчета
Боб сварен или консервиран - 400 гр.
Чесън - 2-3 скилидки
Лук - 1 бр.
Олио
Вода - 400 мл.
Сол,подправки
Хляб - няколко филийки
Нишесте - 1 ч.л.

В тенджера с малко олио запържвам нарязаните на много дребно лук и чесън (аз използвах чопъра ).След това добавям половината от доматите,когато заврът добавям боба (аз сложих две различни консерви,защото се оказа,че това имам останало в шкафа   ),останалите домати и водата.Овкусявам и оставям да поври десетина минути.Ако киселинността на доматите ни е в повече може да добавим захар,за да я неутрализира.Понеже на мен ми се стори редичка супата добавих 1 ч.л нишесте размито в малко вода.Сервирам супата със запържени хлебчета. За целта в тиган сипвам малко олио,когато се сгорещи слагам нарязаните на лентички,кубчета и др филийки хляб.Овкусявам ги с чубрица,сол и червен пипер.


ТЕЗИ И ОЩЕ РЕЦЕПТИ МОЖЕ ДА НАМЕРИТЕ И НА СТРАНИЦАТА МИ 
ВЪВ FACEBOOK:

2bechef - готвя с удоволствие за любими хора 

Няма коментари:

Публикуване на коментар