понеделник, 12 февруари 2018 г.

БЕБЕШКИ ПЮРЕТА

Скоро ми предстои захранване на второто ми момче :)
Припомняйки на себе си нещата,които съм правила на баткото,реших да ги споделя и с Вас...(не съм специалист,любител съм и споделям само това,което е изпробвано и се е харесало )
ще публикувам всичко тук и в блога ми...цял раздел БЕБЕШКИ ПЮРЕТА и БЕБЕШКА И ДЕТСКА КУХНЯ...може на някой на му е интересно и от полза :)


...когато попаднах в първата за мен (от многобройните в интернет пространството ) групи за бебешко и детско готвене,може да се каже,че се вдъхнових сама да приготвям вкусотийки за малкото ми слънце.
Така замених купешките  с домашно приготвени пюрета ...



1.пиле,морков, спанак, лук,з.чушка и картоф 
2.тиквички,картоф,домат,лук, з. и ж.чушки,кускус
3.цвекло,картоф,пресен лук,морков, тиквички 
4.пиле,тиква,чушки,лук,тиквички,картоф и чесън 
5.тиквички,морков,з.фасул,лук,домат,кускус 
6.спанак,картоф, морков, пиле,ж.чушка и магданоз
7.морков,тиквичка,цвекло,картоф и магданоз 
8.пиле,домат,чушки,тиквичка,лук и кускус 
9.морков,лук,чушки,домат,картоф,тиквичка и пресен лук





Не е кой зне каква философия...основно трябват желание и 2-3 часа отделено време.




Готовите пюрета съхранявам в хладилник :)







Няма коментари:

Публикуване на коментар