петък, 15 март 2019 г.

КЕКС С ДОМАШНО СЛАДКО ОТ ДЮЛИ



Яйца - 3 бр.
Кисело мляко - 14 с.л.
Олио - 8 с.л.
Захар - 15 с.л.
Брашно - 16 с.л.
Сода - 1 ч.л.
Сладко от дюли - 1 бурканче / 400 гр.
Пудра захар за поръсване

В голяма купа разбивам яйцата със захарта,олиото и киселото мляко.След това малко по малко започвам да добавям брашното с прибавената към него сода за хляб. Разбърквам всичко до еднородна консистенция.
Половината от получената кексова смес изсипвам в тавичка, предварително покрита с хартия за печене.Тавата,която използвах е с размери 23/33 см.
Слагам в предварително загрята фурна на 190 ° и пека до златисто - при мен отне 10 - 13 мин.




Изваждам изпечената част от фурната и внимателно отгоре разпределям сладкото. Аз използвах домашно сладко от дюли,в което майка ми слага и натрошени орехчета.


Върху сладкото разпределям останалата кексова смес и връщам обратно във фурната. Отново пека до златисто - при мен около 17-18 мин.



Изпеченият кекс оставям да се охлади, поръсвам с пудра захар и режа на квадратчета.




ТАЗИ И ОЩЕ РЕЦЕПТИ МОЖЕ ДА НАМЕРИТЕ И НА СТРАНИЦАТА МИ ВЪВ FACEBOOK :

2bechef - готвя с удоволствие за любими хора 

Няма коментари:

Публикуване на коментар